Certain Animals in de Admiraalszaal

Van de tijdloze hits van The Beatles tot andere grootheden zoals Creedence Clearwater Revival, Fleetwood Mac en Focus. De band blijft graven in de platenkasten van hun vaders en introduceert hen ook aan bands uit hun eigen tijd. Het resultaat? Een mix van legendarische hits en eigen werk.

Terug naar de roots! Jaren geleden stond The Fabulous WannaBeatles als dé Beatles-sensatie van Nederland op het podium. Na jaren van hits als "I Saw Her Standing There", "Get Back", en "Hey Jude", ontstond de drang naar eigen werk. Zo werd Certain Animals geboren.

Deze band heeft inmiddels alle uithoeken van Nederland gezien, van festivals tot popzalen, en heeft fans als Leo Blokhuis en Rob Stenders.
Nu is het tijd voor een nieuwe fase. Certain Animals neemt je mee op een muzikale reis langs hun inspiratiebronnen.

Van de tijdloze hits van The Beatles tot andere groothed…

Van de tijdloze hits van The Beatles tot andere grootheden zoals Creedence Clearwater Revival, Fleetwood Mac, en Focus. Maar daar stopt het niet. De band blijft graven in de platenkasten van hun vaders en introduceert hen ook aan bands uit hun eigen tijd. Het resultaat? Een mix van legendarische hits en eigen werk, gekruid met persoonlijke verhalen en feitjes.

Stap in het warme bad van nostalgie met Dad Rock, een avond vol muziek uit de jaren '60 en '70. Een feest voor vaders, moeders en iedereen die een liefde voor tijdloze muziek deelt!

• Zaterdag 12 oktober 2024 om 20.15 uur

• € 17,50 Early Bird € 15,00