Zomerexpositie schilderijen Bartha de Kok

Plan je route

Opening expositie: zondag 2 juni 11.30 uur

Elke zaterdag tot eind augustus: Zomerexpositie Kerk Lage Zwaluwe

Drie maanden in de zomer is de Protestantse kerk aan de Kerkstraat in Lage Zwaluwe op zaterdagmiddag open. Elk jaar is er werk van een plaatselijke kunstenaar te bewonderen. Dit jaar is Bartha de Kok, schilder, de kunstenaar van wie de prachtige schilderijen zijn te bewonderen.

Bartha is enkele jaren geleden in Lage Zwaluwe komen wonen in de voormalige pastorie van de katholieke parochie. Daar is ook haar atelier.

Ze is afgestudeerd aan de ‘Willem de Kooning’ kunstacademie in Rotterdam, ze heeft in België en Portugal gewoond en diverse landen geëxposeerd. Haar vaak kleurrijke schilderijen hebben onderwerpen als: stilleven, portretten, vogels en bloemen.

Kom tussen 8 juni en 31 augus…

Elke zaterdag tot eind augustus: Zomerexpositie Kerk Lage Zwaluwe

Kom tussen 8 juni en 31 augustus naar Kerkstraat 49, op zaterdag tussen 13.00 en 17.00 uur. Bezoek de tentoonstelling, neem een kijkje in de kerk, drink een kopje koffie of thee en doe mee met de ontdekkingstocht langs de schilderijen en de hoogtepunten van de kerk.

www.protestantsegemeentelagezwaluwe.nl

• Elke zaterdag t/m 31 augustus 2024 13.00 - 17.00 uur