Zet het in je agenda: 31 augustus 2024 - Herengracht Concert Bereid je voor om te swingen, mee te deinen en meegevoerd te worden door betoverende melodieën die de lucht vullen langs de iconische Herengracht! Markeer je kalender voor het muzikale evenement van het jaar.

Blijf op de hoogte terwijl we de line-up onthullen van ongelooflijk getalenteerde artiesten die het podium zullen betreden met hun muzikale kracht. Van betoverende symfonieën tot hartverwarmende solo's, het Herengracht Concert van 2024 belooft een luisterfestijn te worden dat je hart zal raken.

Houd onze sociale media-kanalen in de gaten voor meer updates, blikken achter de schermen en exclusieve voorproefjes in aanloop naar het evenement. Zien we jou daar ook

Wanneer

• Zaterdag 31 augustus 2024