Sorry, dit evenement is niet meer beschikbaar

Friday Night Skate

De Warande
Wilhelminakanaal Zuid 66
4903 RA Oosterhout
Plan je route

Aanmelden

@ijsco_oosterhout organiseert in samenwerking met Moove de eerste editie van Friday Night Skate als afsluiter van de Oosterhoutse sportweek (10 t/m 14 juni 2024)

Vanaf @recreatieoorddewarande verzamelen alle skaters en skeeleraars om een gezellige route te skaten door het centrum van Oosterhout. De verkeersregelaars en vrijwilligers van Ijsco zorgen voor de veiligheid tijdens de route.

Het is een tocht van 7 kilometer. Voorop rijdt een geluidswagen. Achteraan rijdt een bezemwagen. Er wordt als groep gereden onder het motto: Samen uit, samen thuis. Lekker skaten. Gezellig rijden. 💪

De skatetocht gaat vanaf de Warande via de LMP weg via kruispunt Trommelen door het winkelcentrum heen. Via de Kerkstraat, het Slotpark, Slotlaan, Paterserf en Wilhelminakanaal Zuid gaan we terug richting de Warande. Na afloop is er ruimte om gezellig nog wat na te kletsen.

Voor wie nog …

Voor wie nog niet genoeg gereden heeft kan op de Warande rondom de vijver nog een paar rondjes rijden.

Trommel je vrienden, kennissen en/of familieleden op om met z'n allen aan deze zomerse skate avond/tocht mee te doen!

• € 3,00