Natuurpark De Liniehof, vanaf 1978 in beheer van de Madese Natuurvrienden en daarmee het oudste natuur park van Brabant.

Het Natuurpark De Liniehof is de uitvalsbasis van de Madese NatuurVrienden met als centraal punt het Parkgebouw De Liniehof, het clubgebouw waar alle verenigingsactiviteiten plaats vinden of starten.

• Toegang: het natuurpark is tussen zonsopkomst en zonsondergang vrij toegankelijk voor wandelaars en daar wordt dagelijks door vele natuurgenieters dankbaar gebruik van gemaakt.
  • Bereikbaarheid: natuurpark de Liniehof ligt aan de Kievitstraat 3 in Made
  • In het natuurpark zijn er veel rondleidingen en natuureducatieve activiteiten voor excursiegroepen en schoolklassen, waarbij het clubgebouw wordt gebruikt als Natuur Eductief Centrum.

We ontvangen ongeveer 4.000 bezoekers per jaar!

·      Lees meer over de Madese NatuurVrienden en natuurpark de Liniehof  op de website www.madesenatuurvrienden.nl en de facebookpagina van de madese natuurvrienden.

·      Contact: mail: mnv@madesenatuurvrienden.nl
Tel.secretaris Ankie Stoop 06-50892428