Op zoek naar een lekkere thee of theecadeau? Theebeleving is een theewinkel met meer dan 150 soorten losse thee! Voor iedere smaak hebben wij een passende thee. Daarnaast zijn er theeproeverij of theeworkshop te boeken. Kijk voor meer informatie en onze openingstijden op de website: www.theebeleving

Witte thee Rooibos Kruiden Vruchten Theebloemen Gefermenteerde thee Streekthee Thee gerelateerd Theeaccessoires Theezeefjes Theemaatschepjes Theemeters Filterzakjes Theeeieren Theeblikken Thee diverse Theepotten Glazen theepotten Porseleinen theepotten Theemokken / glazen Theeglazen Theemokken Theeserviezen Curiosa Theeproeverijen Theeproeverij algemeen Theeproeverijen met kaas Theeproeverijen met chocolade Theemélanges maken Diverse Servetten Theetassen Geschenken Pasen Verjaardag Moederdag Vaderdag Valentijnsdag Kerst Kerstpakketten Geboorte     Welkom bij Theebeleving! Thee is een drank waar je heerlijk van kunt genieten.  Als het ware een theebeleving!
Wat heb je nodig voor een theebeleving?  Heerlijke door ons geselecteerde losse thee, thee glazen of thee kop en schotels, thee zeefjes of zakjes en theepotten.
Om de theebeleving compleet te maken, kunt u uw ruimte aankleden met accessoires die te maken hebben met de theebeleving. Zoals theekastjes, theetafels, lampen, theekaarsen en theeservetten.
Wilt u iemand verrassen met een origineel cadeau?  Wij verkopen leuke Theecadeautjes.

Daar…

Daarnaast verzorgen wij theeproeverijen en leuke, creatieve workshops onder het genot van een kopje thee in ons sfeervolle theelokaal, of op de door u gewenste andere locatie.     A